Foto's deel 2! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon Os - WaarBenJij.nu Foto's deel 2! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon Os - WaarBenJij.nu

Foto's deel 2!

Door: Manon van Os

Blijf op de hoogte en volg Manon

22 Februari 2011 | Curaçao, Willemstad

Heee!

En ik heb alweer wat foto's op internet gezet! Dit keer foto's van week 3.. persoonlijk vind ik dit de leukste foto's, omdat ik afgelopen weekend bij twee mooie stranden ben geweest! Porto Marie en Daaibooi.. De foto's van de zonsondergang zijn door een fotograaf gemaakt (die kwamen we daar toevallig tegen haha) en de onderwaterfoto's hebben we gemaakt met de onderwatercamera van John!

Via deze link kun je ze bekijken!
https://picasaweb.google.com/manon.van.os/Week31302Tm2002?authkey=Gv1sRgCJ32oNa-orKSXA#

Have fun!!
XXXX

  • 23 Februari 2011 - 07:13

    Marius En Riky:

    Hoi Manon,
    Je hebt keigave foto's gemaakt.
    We hebben er helemaal zin in en we tellen "gretig"af.
    Liefs,
    Marius en Riky

  • 23 Februari 2011 - 08:40

    Marti:

    Mooi hoor! Vooral foto 71 vind ik heel mooi. En foto 76 is ook super mooi, alleen zou ik die een beetje bijsnijden :P Jeetje en foto 81 dan!!! En wat er te zien op foto 130 ? En 140, die is komisch :-)
    Zo, ik heb ze allemaal gezien, het verlangen naar Curacao en naar jou word steeds groter...
    xxxx

  • 23 Februari 2011 - 11:57

    Olga:

    Hey Manon!
    Wow echt super mooie foto's. Ik ben zo jaloers!!! In Nederland is het zooooo koud :(.
    Ik ga nu je vorige verhaal maar even lezen, was te nieuwsgierig naar je foto's :P
    xx

  • 24 Februari 2011 - 20:17

    Betsie:

    Hoi Manon. Wat super leuk die foto's. Vooral die van de zonsondergang vind ik erg leuk! En die van het snorkelen zijn ook apart. De foto die met olympus digital camara is genomen die springt er echt uit! Nu hebben we ook een indruk gekregen van je kamer. Die is een stuk gezelliger geworden door je eigen spulletjes!
    Nog veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 67859

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 12 Augustus 2011

Stage in Curacao & reizen in Amerika

Landen bezocht: