Foto's! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon Os - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Manon Os - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Manon van Os

Blijf op de hoogte en volg Manon

21 Februari 2011 | Curaçao, Willemstad

Bon nochi!

Ik heb foto's van week 1 en 2 op internet gezet!
Via de volgende link kun je ze bekijken:
https://picasaweb.google.com/manon.van.os/Week122801Tm1202?authkey=Gv1sRgCO7p0vCs4Yi8zwE

Het duurde even voordat ik foto's erop kon zetten, omdat internet hier erg traag gaat!
Veel kijkplezier!

xxxx

  • 22 Februari 2011 - 10:21

    Pim:

    Wow nu wil ik al helemaal komen nu ik al die foto´s heb gezien! :o

    Ik fietste net naar het dorp en heb gewoon oorpijn van die koude wind die er hier staat! :( Vannacht weer flink gevroren hier! Ben het weer echt spuugbeu haha!

  • 22 Februari 2011 - 20:15

    Manon Van Os:

    Haha dan zal je helemaal moeten wennen als je hierheen komt!;) Tis hier lekker warm!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Manon
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 67857

Voorgaande reizen:

28 Januari 2011 - 12 Augustus 2011

Stage in Curacao & reizen in Amerika

Landen bezocht: